אז מה זו בעצם תוכנת לייקים באינסטגרם? באינסטה פלוס תוכלו לקנות לייקים באינסטגרם. הלייקים שלנו עובדים באמצעות תוכנה שסורקת את החשבון שלכם בכל רגע נתון. ברגע שהיא מזהה שהעלתם תמונה, אתם תקבלו את הלייקים תוך כמה דקות בלבד. הכל עובד בצורה אוטומטית לחלוטין ואתם לא צריכים לעשות כלום.

היתרונות של תוכנת לייקים באינסטגרם

לתוכנת לייקים באינסטגרם של אינסטה פלוס יש מספר יתרונות ברורים.

מנגנון אוטומטי – אתם לא צריכים ללחוץ על שום דבר, כל מה שאתם צריכים זה להמשיך בשגרה שלכם. ברגע שתעלו תמונה, התוכנה שלנו תזהה את זה ותשלח לכם את הלייקים. בכך אתם חוסכים הרבה כאבי ראש ותעסוקה עם הקידום.

מחירים – המחירים שלנו מאוד זולים ומתומחרים על פי חבילות עתידיות. מה זה אומר? לדוגמא, אם קניתם 100 לייקים ל-10 תמונות, מרגע הקנייה כל תמונה שתעלו תקבל 100 לייקים למשך 10 תמונות. כלומר, אתם קונים לייקים עתידיים. איך תדעו שזה התחיל? אנחנו שולחים לתמונה האחרונה שלכם לייקים ובכך תבינו שהתוכנה שלנו נכנסה לפעולה על החשבון שלכם.

קידום המוניטין – עם תוכנת לייקים באינסטגרם החשבון שלכם ייראה הרבה יותר משמעותי ואטרקטיבי. קידום באינסטגרם עובד על פי נראות. אם החשבון שלכם מכיל אלפי עוקבים באינסטגרם לעומת 500 עוקבים באינסטגרם זה עושה את ההבדל. כך זה גם בלייקים, תמונות עם 300 לייקים יראו הרבה יותר טוב מ-30 לייקים בעיני הלקוחות או אנשים פרטיים.

שאלות ותשובות

שאלה: תוכנת לייקים באינסטגרם – האם זה באמת קיים?
תשובה: כן, אך חשוב מאוד להיזהר מתוכנות רבות שמסתובבות ברשת. יש אתרים רבים אשר מציעים לכם לייקים באינסטגרם אך מדובר בתרמית. שימו לב, אם מבקשים ממכם את השם משתמש והסיסמא שלכם, מדובר בהונאה. כדי לשלוח לייקים אין צורך בסיסמא שלכם לחשבון.

שאלה: האם אני חייב להיות במצב ציבורי?
תשובה: כן. הפרופיל שלכם חייב להיות בכל רגע במצב ציבורי. במידה ולא, התוכנה שלנו לא יכולה לסרוק את הפרופיל שלכם ולדעת שהעלתם תמונה. במידה והעברתם למצב פרטי, צרו איתנו קשר כדי שנפעיל מחדש את התוכנה.

שאלה: תוך כמה זמן הלייקים נשלחים?
תשובה: הלייקים נשלחים בתוך מספר דקות בלבד מהרגע שהתוכנה זיהתה שהעלתם תמונה. הממוצע הוא 15 דקות לשליחת הלייקים אך לעיתים תוך 2-5 דקות בלבד.

תוכנת לייקים באינסטגרם