למי יש הכי הרבה עוקבים באינסטגרם כרגע זו בהחלט שאלה מעניינת. אינסטגרם הינה הרשת החברתית הכי מצליחה כיום ולכן השאלה מי מתחזק את פרופיל האינסטגרם הכי גדול ברשת החברתית זו שאלה מעניינת ופופולרית במיוחד.

הנתונים שנציג בכתבה הבאה נכונים לחודש נובמבר 2018.

רק 12 חשבונות אינסטגרם עקפו את רף 100 מיליון העוקבים, בואו נראה מי הם ונענה על השאלה למי יש הכי הרבה עוקבים באינסטגרם בעולם.

למי יש הכי הרבה עוקבים באינסטגרם נכון לשנת 2018

במקום הראשון נמצא חשבון האינסטגרם הרשמי של הרשת החברתית @instagram עם 263 מיליון עוקבים. אך אנו כמובן רוצים לגלות מי הם החשבונות הפרטיים הגדולים ביותר, אז נתחיל.

מיד לאחר חשבון האינסטגרם הרשמי ניתן למצוא את כריסטיאנו רונאלדו, הכדורגלן המפורסם בעולם ובעל הפרופיל עם הכי הרבה עוקבים באינסטגרם. לכריסטיאנו יש כרגע 145 מיליון עוקבים באינסטגרם. חשבון האינסטגרם שלו הוא @cristiano.

במקום השני, מרחק “קטן” של מיליון עוקבים מרונאלדו נמצאת סלינה גומז המוזיקאית והשחקנית המוכרת מארצות הברית. לסלינה גומז יש 144 מיליון עוקבים. חשבון האינסטגרם שלה הוא @selenagomez.

במקום השלישי, בהבדל של 10 מיליון עוקבים נמצאת אריאנה גרנדה. מוזיקאית מארצות הברית שמתחזקת פרופיל אינסטגרם עם 134 מיליון עוקבים. חשבון האינסטגרם שלה הוא @arianagrande.

אלו הם שלושת הפרופילים עם הכי הרבה עוקבים באינסטגרם נכון לכתיבת שורות אלו.

הרשימה המלאה של 10 החשבונות הגדולים ביותר באינסטגרם

קרדיט על הגרף: statista