קידום צפיות באינסטגרם

כאשר אנחנו מעלים סרטון לאינסטגרם אחד הפרמטרים שמעניינים אותנו הוא מספר הצפיות שקיבל הסרטון. צפיות באינסטגרם היא תכונה חדשה יחסית ולכן תופיע רק בסרטונים שהועלו אחרי 19 בנובמבר 2015. מספר הצפיות מופיע מתחת לסרטון וכל אחד יכול לראות את המספר הזה. צפייה בסרטון נספרת רק אם המשתמש צפה בו לפחות שלוש שניות, ובמידה ומשתמש צפה בסרטון מספר פעמים זה עדיין יחשב צפייה אחת. כיום ניתן לבצע קידום צפיות באינסטגרם בקלות על ידי שירותי קניית צפיות באינסטגרם.

מדוע חשוב לבצע קידום צפיות באינסטגרם?

מכיוון שכיום אנחנו רואים גם את מספר הלייקים שקיבל הסרטון וגם את מספר הצפיות, חשוב מאוד ששני הפרמטרים האלה יתאימו. לדוגמה, אם הסרטון שלנו זכה ב-100,000 לייקים אך יש לו רק 30,000 צפיות ברור מאליו שמשהו לא תקין כאן. כל משתמש יודע שמספר הצפייות צריך להיות גדול משמעותית ממספר הלייקים, מכיוון שכל משתמש חייב לצפות בסרטון, אבל לא כל משתמש נותן לייק. לכן חייבים לשמור על האיזון בין מספר הלייקים למספר הצפיות, וכך לשמור על המוניטין ועל הפופולריות של החשבון. ניתן לבצע קידום לייקים באינסטגרם בדיוק באותה צורה שבה מבצעים קידום צפיות באינסטגרם.

כיצד ניתן לקדם את מספר הצפיות באינסטגרם?

יש אפשרות באמצעות מספר שיטות פשוטות להגדיל משמעוית את מספר הצפיות, וכך לשמור על יחס סביר בין מספר הצפיות למספר הלייקים. חשוב להקפיד על שימוש בשיטות אלה לאורך זמן, מכיוון שהשפעתם היא הדרגתית ואינה נמדדת בפוסט בודד. אלה הם השיטות המומלצות:

בחר האשטאגים רלוונטים – אינסטגרם בנוי בבסיסו על ההאשטאגים. שימוש נכון בהאשטאגים הרלוונטים לסרטון יחברו אותך לעוקבים חדשים, ישפרו את החשיפה של הסרטון ויגדילו את מספר הצפיות.

בצע אופטימיזציה לתיאור – אינסטגרם היא פלטפורממה ויזואלית, אך אסור להתעלם מהתיאור הטקסטואלי של הפוסט שלו חשיבות רבה. תיאור תמציתי ומדוייק של הסרטון יעזור לקדם אותו ולהפוך אותו לויראלי ברשתות החברתיות.

העלה את הפוסט בשעות השיא – העלאת הפוסט בשעות השיא שבהם רוב המשתמשים מחוברים מעלה מאוד את הסיכוי שהעוקבים שלך יצפו בסרטון שהעלת. חשוב למצוא את שעות השיא בהתאם לקהל היעד שלך ולהתאים את פעילותך באינסטגרם לשעות אלו.

השתמש במודעות וידיאו – מודעות וידיאו באינסטגרם אינם פוסטים אורגניים ועולים כסף, אך הם מהווים אפשרות טובה מאוד להפיץ את הסרטון שלך ולהגיע לחשיפה אדירה תוך זמן קצר. מודעות הוידיאו יביאו לך כמות גדולה של ציפיות שיעזרו לך לקדם את החשבון שלך.