איך להשיג עוקבים באינסטגרם? זו שאלה שאולי כל אדם שמשתמש באינסטגרם שואל את עצמו בנקודת זמן כזו או אחרת. השאלה הזו היא פופולרית במיוחד מסיבה טובה. כמות גדולה של עוקבים באינסטגרם תורמת לכם מכל מיני בחינות. אין בכך חסרונות, אך זה לא כל כך פשוט.

כדי לעזור לכם למצוא פיתרון לשאלה הפופולרית במיוחד אספנו עבורכם רעיונות שאולי יענו לכם על השאלה איך להשיג עוקבים באינסטגרם בשנת 2017.

שיטות ורעיונות איך להשיג עוקבים באינסטגרם

1. השתמשו בסטוריז של אינסטגרם

הסטורי של אינסטגרם נהיה להיט במיוחד מאז שהוא הגיע לפני כשנה. ליצור סטורי זה כל כך פשוט ומהנה, אבל בנוסף גם כלי נהדר לשיפור החשיפה שלכם.

קחו רגע ותיכנסו לדף ה-Explore של אינסטגרם על ידי לחיצה על זכוכית המגדלת. שימו לב לשורה העליונה ובה כמות גדולה מאוד של סטורי של אנשים. בטח אתם שואלים איך זה יכול לעזור לי להשיג עוקבים באינסטגרם? אז התשובה היא פשוטה. אם תקפידו להעלות סטורי, מעניינים, איכותיים וממוקדים, קיים סיכוי סביר שגם אתם תופיעו בשורה הזו.

מכאן, הרווחנו חשיפה נוספת שאותה אפשר לתרגם לעוקבים חדשים לאינסטגרם.

איך להשיג עוקבים באינסטגרם
קרדיט ל-Later

2. סרטונים באינסטגרם

האם ידעתם שסרטונים באינסטגרם עובדים הרבה יותר טוב מפוסט רגיל? סרטון יכול להשפיע הרבה יותר על הצופה מאשר תמונה עם טקסט פשוט.

לא רק זה, באינסטגרם תוכלו לראות סרטונים פופולריים בדף ה-Explore עליו דיברנו קודם. יש בדף הנ”ל מקום מיוחד לסרטונים שנקרא Videos you might like. אם הסרטון שלכם הוא פופולרי, סרטון שקיבל המון צפיות באינסטגרם, לייקים ותגובות, קיים סיכוי גדול שהוא יופיע שם. כך האלגוריתם של אינסטגרם עובד. הוא מציג את הסרטונים הכי פופולריים באותו הרגע.

עוד דרך נהדרת להשיג חשיפה ועוד תשובה לשאלה המרכזית שלנו, איך להשיג עוקבים באינסטגרם.

3. קניית עוקבים באינסטגרם

ישנה דרך מאוד קלה להשיג עוקבים באינסטגרם והיא ע”י קנייה. אם אין לכם זמן להשקיע באינסטגרם מבחינת פעילות, זה בשבילכם.

בדרך הזו, אתם חוסכים המון זמן וסבלנות. אם למישהו אין את היכולת בכל יום להיכנס לאינסטגרם, לאהוב תמונות, להגיב וכו’, שכן זו הדרך הכי טובה להשיג עוקבים באינסטגרם במהירות. קניית עוקבים באינסטגרם דורשת ממכם השקעה של כמה עשרות שקלים. זה תלוי בכם ובכמות שתרצו לקנות.

כדאי לעשות את זה בצורה חכמה ולקנות על בסיס חודשי, כך שאינסטגרם יראו שאתם תמיד בגרף עלייה והפרופיל שלכם הוא פופולרי במיוחד.