משתמשים רבים מחפשים את הדרך או המדריך איך להשיג עוקבים באינסטגרם בחינם. כדי להשיג עוקבים באינסטגרם בחינם השיטות הן אורגניות בלבד. מה זה אומר? שיטות אורגניות הן דרכים ופעולות שלא דורשות השקעה כספית אלא השקעה ועבודה על הפרופיל עצמו. השיטות האורגניות לוקחות זמן עד שרואים תוצאות. במידה ואתם רוצים תוצאות מהירות, כדאי להשתמש בשירותי קניית עוקבים באינסטגרם ולראות תוצאות בתוך מספר דקות.

דרכים להשיג עוקבים באינסטגרם בחינם

  1. תזמון פוסטים –
    אולי אתם חושבים שלהעלות רצף של תמונות בזמן קצר רק כדי למלא את הפרופיל שלכם בתוכן זה רעיון טוב, אך ההפך הוא הנכון. אם תעלו הרבה תמונות ברצף, זה יציף את דף הבית של העוקבים שלכם ויכול לגרום לכם אפילו להפסיד עוקבים. לא מומלץ לפרסם יותר מ1-3 תמונות ביום. אם בחרתם לפרסם יותר מתמונה אחת ביום, הקפידו על מרווחים של כמה שעות בין תמונה לתמונה.
  2. שעות נכונות –
    חשוב לדעת מתי להעלות את הפוסטים שלכם. לא מומלץ להעלות פוסט בשעה 07:00 בבוקר כשכולם בדרכם לעבודה או עסוקים במטלות מסויימות. יש שעות ספציפיות ברשתות חברתיות בהן מומלץ להעלות תכנים. זה קורה בעיקר בשעות הערב 19:00-20:00, אחרי שאנשים סיימו לעבוד ויש להם זמן פנוי להתעסק באינסטגרם. נסו לחפש את השעה האופטימלית ביותר לקהל שלכם. תבדקו מהו הפוסט שקיבל הכי הרבה לייקים ותבדקו מתי העלתם אותו. כך תדעו מהן השעות החזקות להעלות תוכן.
    במידה והאינסטגרם שלכם מוגדר על חשבון עסקי, תוכלו לבדוק בקלות מתי קהל העוקבים שלכם הכי פעיל על ידי כניסה לסטטיסטיקות של אינסטגרם. כנסו לפרופיל שלכם ולמעלה יופיע אייקון של שלושה קווים, לחצו עליו ושם יופיעו לכם סטטיסטיקות.
  3. תעקבו אחרי אנשים –
    אחת הדרכים הכי פשוטות לקבל חשיפה באינסטגרם היא על ידי מעקב אחרי משתמשים אחרים. ככל שתעקבו אחרי יותר אנשים, כך תקבלו יותר חשיפה וכך גדלים הסיכויים שלכם לצבור יותר עוקבים שיחזירו לכם עוקב בחזרה. קל מאוד לזהות אנשים שמחזירים עוקב. בדרך כלל יהיה להם מספר Following גבוה. ניתן למצוא משתמשים כאלו גם דרך תיוגים באינסטגרם של #follow4follow או #f4f.

להשיג עוקבים באינסטגרם בחינם לוקח זמן

כל הדרכים שתמצאו להשיג עוקבים באינסטגרם בחינם יקחו זמן. לכן, כדאי להתאזר בסבלנות ולא לצפות לתוצאות מיידיות. שימו לב, ככל שתשקיעו יותר ותהיו יותר יצירתיים, כך תוכלו להשיג יותר עוקבים. אם תיישמו את כל הדרכים שכתבנו לכם כאן, אנחנו בטוחים שתצליחו לייצר לעצמכם קהל עוקבים איכותי ורלוונטי. מומלץ לקרוא על עוד טיפים ומדריכים בבלוג שלנו.